BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. december 19., vasárnap

2010.12. És még mindig nem tudom hogy hányadika van xD

Hello.. : D


Olyan írhatnékom van..: D 
Krisztinek nem bírja a gépe Sp-ét :( 
De az msn-t nem bírja ..Én egész nap mondtam neki de nem hite el..-.-"
Na mindegy 1 órája jöttünk meg szóval úgy 2-3 órát vásároltunk : D De megérte mert meg kaptam a gatyát : D 
És igen mos tis abba vagyok : D : P Zavar ? : O 
Egy Emo-s csaj mondta : D Na mindegy jujj most jut eszembe , hogy holnap lesz a szülinapom : D : P 
Előre is ßoldog Szülinapot magamnak :D És Usher-t hallgatok : http://www.youtube.com/watch?v=C-dvTjK_07c&NR=1    Szerintem tök jó : D Merci , Gabi ágyba fekszik ..


Itt volt Kiki ..Beszélgetnem kellet volna vele -.- " Nem tudom , hogy miért ..: O 
Merci mondta , hogy mert " is-merlyem meg " De én nem akarom anyit tudok róla , hogy Diós viszlon lakik vagy  hol xD És , hogy hülye Merci szerint " jó fej " De mit beszéltem vele ? Semmit -.-" Mert egy folytában cuppogtak -.- " Na mindegy Anya holnap dolgozik : S 
Merci meg meg fullad <---------- Ezt meg azt mondtam/írtam xDDD Na mindegy 
Kriszti el ment :S : /  Biztos haza ért Tamáska : D
Jujj máma a Kriszti fel töltött egy tök jó képet : D 
http://blogol.hu/index.php?w=napkepe&mikor=2010-12-19&id=2201458#2201458  Lécci szavazatok erre a képre !!! Hát ellőre is köszi !! : D Mindenkitől : D Á de jó le merültem xDD :S 
Hát nem nagyon tudok mit írni : / 
Meg különben is elég hosszú lett ez ..xD
Nem hittem volna , hogy fogok ennyit írni..xD 
Sziasztok ! Jósszakát : D  xD 
ßy:Sanyika^^

0 megjegyzés: