BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. december 11., szombat

2010.12.12

Na de Hello..: D                                     

Máma reggel arra keltem , hogy a macskám a hajamat eszi xD és azért  vagyok ilyen korán fent :s -.-"
Különben még rég aludtam volna xD hát m1 xD Mariska nincs fent msn Lilla sincs fent : /
Ma jön a Kiki állítólag délbe (nővérem pasija ) xD És valami verset kel meg tanulnom máma 12 versszakos -.-"
És persze , hogy holnapra , holnap utánra meg 22 versszak -.-" Nem tudom , hogy- hogyan fogok ennyit meg tanulni xD Hát na de mindegy xD iwiw-ezek farmerama , Facebook :  D Na megjött  a macska : D anyu lassan megy dolgozni azaz most xD Tűzhöz nekem kel lemennem -.-" persze , mert a Merci alszik -.- xD mert öt nem keltette fel a macska xD persze már megint le fagyot a nett -.-" Nem tudom ,  hogy mi a baja -.-" xD na de most megyek valami képet keresni : D Meg basz az ideg ! xD Nem találok képet ! :s Hát bocsi  de nem találtam hát mindegy :/ Hát csak ezt találtam xD Jujj..Ahogy fel raktam ezt a képet láttam a társasos képet xD  Meg is mutatom : D Egyszer a Mariskával Köröm lakkal társasoztunk xD 


Hát igen amikkor mi a Krisztivel valamit ki találunk akkor arról tudjuk , hogy az csak tömör hülyeség lehet xD
Hát most nem tudok már mit írni xD :/ 
Na mindegy azért máma még fogok írni :D ;) :D 
ßy:Sanyika 
                                                 

0 megjegyzés: