BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. december 19., vasárnap

2010.12. hányadika is van ? Na mindegy..xD

Hello : D 


Tegnap ott aludtam a Mariskánál^^ : D 
Este valami nem tudom , hogy milyen filmet néztünk..xD 
Elfelejtetem..
Tamáska has izmos képet akar csinálni :O nyakláncal :O És fülbevaló is van a fülébe :O
Épp Cirmizek : D Olyan cukki : D xDDD
Tegnapn találtunk egy Emos oldalt  és mutaták , hogy , hogyan lehet meg csinálni xDDD
ÉS a Kriszti  meg csinálta xDDD
És máma ugy jöttem végig az utcán , hogy Emos halyam van xD
Egész jól ál nekem : D :) 
Szerencsére máma megyünk vásárolni karácsonyra : D 
Én cső farmert kapok : D csizmát Anyuéktól haly vasal ott : D Meg világító bézból sapit : D
És most azért is Sp-ét fogok hallgatni : D  
http://www.youtube.com/watch?v=d2qa968Osb0
Na már megyünkis vásárolni : D 
Sziasztok
ßy:Sanyika^^

0 megjegyzés: