BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. december 11., szombat

2010.12.11 kakaó^^

Na de megint Hello..: D 

Itt hon vagyok épségben : D xD kutyáztam : D meg megetetem a kutyát :D jajjj anyira aranyos volt : D 



Anyu vett tejet^^ és csinált kakajót^^ nekem . 
: D és most fogok nem tudom mit eni hozzá xD 
Máma még felkel hívni az unoka tesómat mert holnap lesz a szülinapja^^ és , hogy mindenki  beszéljen vele így máma kel felhívni mert anyu holnap dolgozik : D : S Sajnos xD  http://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY Jajjj ezt a számot de szeretem : D ♥♥ Meg a krisztitis ♥ , hogy oda adta nekem a blogiját : D bemásolom , hogy min nevetem ..xD 
Á inkább nem xD nem akarom le égetni a Tomikát xD Azért olyan bunkó nem vagyok xD Lilla mostanában nem tudom , hogy mivan vele :O  mert olyan normális xD egész jó fej ! :O Meg a Kriszti is ♥♥♥♥♥ Lilla ép próbál rendszeres olvasó lenni xD 
De az a baj , hogy énse tudom , hogy-hogyan lehet xD ja és kihagytam nem is anyira idegesítő xD :O nem tudom mi történt xD Na de mindegy , na most keresek valami jó képet :D ! 
Ja és Szisz^^ most őrűjé bazd most örülj ! xD Mindig azzal piszkálsz , hogy nekem miért nincs olyan blogom mint a Krisztinek !? Hát most őrűjé most nekem is van ! :D ;) Mivel tudom , hogy a Kriszti is szeret mivel én mondtam , hogy szeretem , hogy nekem adta ezt a blogot és mostanába a lilátis kedvelem azért be másolom amit egyszer beszéltünk ;)
(20:12)Szabinal:Szeretlek
!!!!!!!!!! (20:12) Kriszti...: jajj,,én is
:P 

Lilla meg azzal szerencsédlenkedik <----- Nem vagyok valami jó magyaros és nem tudom , hogy ez a szó egybe van-e xD na m1 xD szóval , hogy engem ki tegyen az ő blogjára  ..xD 
Be tettem a fagyasztóba a tejszín habot xD Mert megvolt olvadva : S És a hűtőbe meg 1 óra lett volna xD Na szóval és most meg , meg fagyott xD Na mindegy!
Holnap elkel menem a Szécsényi Tére -.-" Megnézni a mindenki fáját ! -.-" De nincs hozzá semmi kedvem -.-"


Na megjött a nővérem -.-" és persze nekem kell be engednem ! -.-" Mert más nem tudja !.
Hát sajnos nem találtam képet pedig az msn-es részhez akartam egy képet : s .
Majdnem kiléptem az írás-bóll... xD  De nem ! Mert ügyes vagyok .. : D 


Lilla meg egy folytában azt kérdezi , hogy mit csinálok xD Kriszti moziba nem megy se Szécsényi tére 
-Lilla fázik xD nekem meg melegem van ! xD Na már nem tudok mit írni ! És szerintem  máma nem is fogok semi mást írni ! : / 
Jóé-szakát


ßy:Sanyika                                       

0 megjegyzés: