BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. december 11., szombat

2010.12.11

Na de ...Helloo! 

Krisztié volt ez a Blog .Csak elköltöztette : D És én ezt meg kaptam ! : D Juj de jóóó nekem : D 

Be másolom , hogy mit beszélgetem a Krisztivel:
(16:50) Kriszti: jó lesz olyan kinézet amilyen most ? olyan rózsaszín , fekete ?
 (16:50) ••ოო$αηyιқαოო••: fekete : D alap 
(16:50) Kriszti: : D 
És igen , énis szeretem  a feketét ! : D jut eszembe újra be kel köröm lakoznom a körmöm xD (feketére ) 
És megjött a nővérem , Gabi : D 
És most  mondta éppen a Gabi , hogy de jó , hogy nekem is van blogom : D  
Nővérem még nem is ládta a blogom  : D  épp bejött de már ment is ki a szobából -.-" xD Na mindegy xD Nővérem meg azt hiszi , hogy én elvittem a cipőjét xD  
És lehet , hogy a Gabi itt is alszik.. Hát nem tudom , hogy mit írjak ..Ezért le írom , hogy mivoltt  Krisztiéknél: Reggel nagyba kelek , ki megyek a szobából és valaki jön . Pont mikkor ki nyitottam az ajtót akkor jön velem szembe a Tomika :/  Hirtelen megijedtem , hogy mit keres itt xD aztán bekapcsoltuk a gépet .Facebook-oztunk : D  Csináltunk képeketis : D  szerintem nagyon jók lettek : D. Majd ha a telefonom-ról fel tudom tenni a gépre a képeket akkor majd meg is mutatom : D ..Na most már nem tudok mit íri :S :/  Majd még holnapis írok :D 


Sziasztok !
ßy: Sanyika 

0 megjegyzés: