BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. december 12., vasárnap

2010.12.12.

Na de Hello..
A macska egy folytában az ablakot nézi xD ...
Talán azt nézi , hogy mikkor jön a Kiki ? xD És megjött a Lilla msn-re : D Végre : D Halálra untam az agyamat xD Mivel Kriszti még nincs fent xD Épp farmeramáztam : D És éhes vagyok xD 

     Nyami^^ :D  imádom :D ♥♥♥ de aszem most megyek enni : D xD 
Mmmm.ez nagyon finom lett : D  Mármint nem a süti xD Hanem a nutelás kenyér xD Finom lett :D Én csináltam :D xD A Lilla meg fél , hogy szemüveget kel hordania xD Olyan írhatnékom van xD Csak nem tudom , hogy mit írjak és mit meséljek el...xD :/ Pedig csomó jó történetem van amik történtek,velem és még vicesis  xD Hát mostmár nem tudom , hogy mit írjak xD Szerintem ma még sokat fogok írni , hogy ha unatkozok mert lehetséges xD Mert a Kriszti még mindig nincs fent .: S :/ Na mindegy csak nem unom magam halálra ..xD Remélem , hogy tél nem xD na mindegy  ezt a szót annyiszor le írtam , hogy már fáj a kezem ..xD 
                                                                   Sziasztok 
                                                                   ßy:Sanyika^^

0 megjegyzés: